Chiński przetwornik gitarowy Hot Rails 9kiloOhm

Miałem kupiony jakiś czas temu. Niestety ogrom roboty przytłoczył mnie. Nie miałem czasu ze względów życiowych by odkurzyć kombinacje gitarowe.

Na tapetę trafił przetwornik Hot Rails w zasadzie jego chińska podróbka.

Niestety gitara testowa nie miała możliwosci umieszczenia przystawki w pozycji neck w miejscu gdzie jest dziura na Singla; Presto Lang ma w tym miejscu dziurę na mniejszego single coila bez charakterystycznego trójkątnego mocowania przewodów.

Opór
Fake HB


Tego już nie potrzebuje


Cewki mają około 9,2 kOhm 2x tyle co singiel i o 2 kilo mniej niż Bill Lawrence.

Tak jak myślałem dołu jest mniej jak na Bilu natomiast przenikliwosc i melodyjnosc sprzetu po prostu zachwyca.

Uzyskałem większą ziarnistość i większy uniwersalizm przy artykulacji.


Wiecej filmikow na w.w kanale




Komentarze