Kontrowersyjny Gibson Les Paul Układ H(SS) z Single Coil

Jest to wersja beta - czeka nas jeszcze wymiana drugiej przystawki z setu Ibaneza. Gitara - jak gitara, niech stracę, chciałem po prostu zrobić to i owo z kopią Gibsona Les Paul. 
Co zrobiłem. Coś zakazanego. Do kopii Gibsona (już powinienem być shejtowany) - kto pozna gdzie można znaleźć fake na poniższym zdjęciu ten jest dobry. Do kopii wstawiłem w miejsce puszki metalowej dwa single coil S1 z setu IBANEZA PRESTIGE z lat 90-tych. Jedna z przystawek ma odwróconą polaryzację. Oba przetworniki wpiąłem elektrycznie równolegle. Efekt jest bardzo ciekawy. Gitara ma ciekawe brzmienie - bardzo głębokie - dużo głębsze niż na oryginalnym przetworniku. Choć i ta pucha nie dawała złego cleanu. Natomiast para 2x Ibanez S1. Dźwięcznie pracuję w brzmieniach przesterowano-delayowo-chorusowych.
Można zrobić to co chciałem mieć już dawno - możliwość grania pełnymi akordami na przesterowaniu - bez straty przejrzystości! 


Trochę chałupniczych poprawek


niwelacja niedoskonałości lakieru w otworze na przetwornik + przedłużanie przewodów do przetwornika.

Schemat, obrazek: Przystawki2/Gibson/Gibson with Ibanez Artist Pickup Set.png


Nagranie komórką z Suboctawerem i kolumna opisywaną w innym miejscu bloga...



Komentarze

mystovski pisze…
Brakuje markera na przedostatnim progu :)
tremolo.pl pisze…
chińczyk nie domalował :D
Unknown pisze…
http://allegro.pl/show_item.php?item=4725757862