Od Strata do Strata czyli moje gitary

Swego czasu zająłem się prowadzeniem koleżeńskiego serwisu elektroniki gitarowej. Co za tym idzie swoje gitary nieco podrasowywałem.


DEFIL



Moją pierwszą gitarą w roku 2001 lub 2002 był polski Defil kupiony w sklepie muzycznym (z płytami i kasetami!) w Mysłowicach. Tak, w pomniejszym mieście działały sklepy muzyczne a ich oferta opiewała nawet na proste klasyczne gitary i to polskich marek!
Czyż znajdę zdjęcie tejże gitarki?

U góry w/w defil. Jak już widać trochę poobijany klasykoakustyk z metalowymi strunami. 


SQUIER Affinity SSS upgrate to HSS

Poniżęj druga gitara, jeszcze w wersji z oryginalnymi przystawkami - to był Squier Affinity Strat za 660złotych kupiony w Katowickim sklepie przy ulicy Staromiejskiej. 

obrazek /Galeria/MojaGitara Pokrywa bez pokretel.jpg
Wymieniłem pokrywę gitarową. Zakuponą w sklepie RnR następnie kupiłem też tam Przystawkę Seymour Duncan TB-4 sam doszedłem jak to podpiąć, potem to posłużyło do dalszej rozbudowy www.tremolo.pl o nowe artykuły. 

obrazek /Galeria/MojaGitara Seymour TB-4 - opakowanko.jpg
JB Model Trembucker świerzy w pudełku
obrazek /Galeria/MojaGitara Jak potroic wartosc gitary.jpg

Bas home made by Kysu

Od słynnego Kysa z Mysłowic* kupiłem ten oto bas (* = Mysłowice-Piasek vel Sosnowiec). Bas grał całkiem nieźle. Zostawiłem go w barze Myslaw jakieś 10 lat temu. Szkoda, że sprzedałem oryginalne radzieckie przystawki w układzie SSS. Miały bardzo przyjemne szkliste brzmienie. 


Ibanez RG 320


brudny ibanez RG

Oryginalne przystawki zamieniłem na SD TB4 ze Squiera oraz pod gryf dałem sobie DiMarzio Air Classic

elektronika gitarowa, wnętrze gitary IBANEZ RG-2


Chciałem sobie pograć na basie. Tak więc kupiłem po drodze Warhburna, nie wiem dokłądnie jaki model. Ale grał ładnie

http://www.tremolo.pl/sch/ja/296874_547193118625118_1542101886_n.jpg


Warshburn BAS numer 2

Potrzebowałem Backupu w przypadku grania koncertów i zakupiłem sobie Presto Lang wymieniając przystawkę pod gryfem na Bill Lawrence XL500. 

 






CORT X2

Gitara zamieniona za Basa Washburna numer 2. 

W międzyczasie miałem też pudełko za 10 złotych kupione na alledrogo. 
Widać ją na górze tego zdjęcia. 

Ostatnie cudo. Gitara "Elevation" dla sieci Argos w UK, kupiona za śmieszne pieniądze. 2x HB i płyta zrobiona z papendekla. 







Komentarze